söndag, november 23, 2008

Önskelista 2008

Om någon är nyfiken så är det denna önskelista min pappa fått i år!

Pengar
Frasier dvd säsong 3
Lilla kurorten presentkort
Hantlar 2st 4kg
Sängkläder - http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10120342 (i rött)
Dra på lakan - http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30159890 (i vitt)
Strumpor (stl.37-39) enfärgade i vitt, beige, svart, brunt, grått.
Tjock, go frotté morgonrock, röd, lila eller brun
En shopaholic i New York – Sophie Kinsella (pocket) (billigast på adlibris.se)
En shopaholic säger ja – Sophie Kinsella (pocket) (billigast på adlibris.se)
Tillsammans är man mindre ensam - Anna Gavalda (pocket) (billigast på adlibris.se) + filmen

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja de har pratat engelska sedan två år med tidigare au pair flickor plus att äldsta har engelska i skolan

trevlig önskelista!

Mia sa...

Frasier borde jag baske mig önska mig jag med! Det är en så himla bra serie.

Anna Gavaldas alla böcker har jag läst och Tillsammans är man mindre ensam är bäst. Det är sån sköön läsning!

Mitt första besök härinne, mysig blogg du driver!
Kram Mia