fredag, november 21, 2008

Fullt upp

Som ni kanske förstår mår jag inte speciellt bra, mycket som händer i livet nu och mycket tankar, oro och smärta. Men jag ska inte plåga er med det just nu.

Idag har jag fullt upp. Slutar vid 4, kommer nog komma hem vid halv 5, kvart i fem sådär.
Sen är det slå in paket, göra iordning mig (smink, fixa håret, välja kläder) och sen gå ner till E för hennes 18-års middag! Blir nog jätte roligt :) Bara jag inte blir för stressad hehe, men det ska nog vara lugnt. Har varit ganska effektiv idag, fått gjort en hel del samhällskunskap och även engelska. Kanske borde gjort mer matte men men, har lånats Ys bok för hon har en annan så ja ska kopiera förklaringar där och se om jag fattar mer då. Sen har jag även pluggat franska och gjort verbprovet i franska och jag tror det gick riktigt bra faktiskt! *Hoppas Hoppas*.

Imånn ska jag leka med F hehe, får se vad vi gör, fika i stan kanske.

På söndag blir det att kanske plugga, städa etc. och sen Yoga på kvällen!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Inga kommentarer: