onsdag, november 05, 2008

Trötter

Hejsan hoppsan, idag är jag inte speciellt piggelin. Vill bara gå hem och sova hehe. Men det kan jag tyvärr inte, har två lektioner kvar och sen är det vidare in till stan för aerobics. Undra hur det kan gå med tanke på att jag inte konditionstränat på flera månader. Men sen ska jag i alla fall hem men då måste jag läsa en massa tyvärr. Ska ha läst ut the devil wears prada + sett filmen och jämfört till söndag. Den är seg så jag har bara läst typ 30 sidor, lite smått panik.

Oj...glömde av detta sparade inlägg (skulle käka lunch). Nu är det i alla fall kväll och jag är hemma. Ska strax krypa ner i sängen och läsa samt planera (har ph-samtal imånn). Träning var härlig, kändes gött i kroppen! Och kondition var inte så dålig som jag trodde faktiskt :) Men det var lite skumt att både mitt skåp och Ys skåp ståd vidöppet efter träningen, lite jobbigt!

Imånn är det skola redan 11 men istället får vi sluta tidigare! Kom precis på att vi skulle ha läst naturkunskapshäftet tills imånn hehe, får väl försöka hinna med det imånn helt enkelt :) Jag måste även jobba rätt mycket med samhällsuppgiften, blir väl efter skolan.

Kram!

Inga kommentarer: