torsdag, november 13, 2008

I'm going down

Usch vad jag mår dåååligt. Denna hösten har bara varit dålig, dålig, dålig i princip. Ingen rolig nedräkning till min 18års dag direkt. Jag kan inte berätta allt här av respekt för de inblandade men jag sprängs snart känns det som, jag orkar inte. Vill bara gömma mig, åka bort eller nått.
Men på ett eller annat sätt ska jag ta mig igenom morgondagen och njuta av pluggfri helg men roliga saker inplanerade. Sen på måndag ska jag till kuratorn och längre än så orkar jag inte tänka just nu. Jag är så sjukt skoltrött också, är trött på att lära mig om en massa hemskheter utan att kunan göra nått. Är trött på att sitta i skolbänken, vill ge mig ut i världen, resa, hjälpa folk. Flytta till USA! Fan vad allt suger.

3 kommentarer:

Stookiglia sa...

Usch! Hoppas det känns bättre snart vännen.

Anonym sa...

tack :)

Anonym sa...

haha yes som ditt namn =)
dock bestämde vi oss för det för att det var vad michele's tvillingbror skulle heta.

åh vännen då, hoppas verkligen allting ljusnar snart