torsdag, juni 19, 2008

Malta

Hej, nu ar jag po malta! Resan gick bra och so far so good. Det kotsra typ 25spann i timmen att lana datan de e val ratt ok men lar ju inte skriva varje dag direkt do blir det dyrt.
Igar so slappade vi nar vi kom fram och sen var vi po skumdisco so det var ju kul. Var dock valdigt trott och nar man kom hem var man ju tvungen att duscha av sig och sont. Vi bor 4 tjejer i ett rum och det har funkat bra hittills aven om fler garderober vore bra. Vi gor i eftermiddagsskola nu i borjan so fick sovmorgon idag = skont. Vi gjorde ett test i skolan idag och blev sedan indelade i grupper, jag hamnade i den svaraste eller vad man ska kalla den. Lararna verkar snalla och skolan ser valdigt annorlunda ut jamfort med hemma men det ar ju bara skojj.
Vi gor i skolan typ 3 timmar per dag tror jag. Efter ungefar halva tiden so kommer vi borja go i skolan po formiddagen istallet. Det ar nogon aktivitet varje dag, antingen po eftermiddag eller kvallen, och ibland bode och. Idag har vi haft fritt po eftermiddagen men en aktivitet (skattjakt) efter middagen som ar vid halv 7. Imonn ar det skola, stranden och sedan nogon midsommargrej. I helgen kommer jag inte ihog exakt men vet att det ar disco varje onsdag och lordag kvall. Det ar utomhus :)

Nu tar min data tid snart slut och jag moste nog ta en dusch innan middagen!

Kram och glad midsommar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ska ni ha treasurehunt?? det är sjukt kul! :D haha, vi träffade på några helsliskiga libaneser som vi försökte få att hitta en manet åt oss X)
Är det Numero Uno klubben heter? vet inte om club o värdfamiljsgruppenra är på samma ställe.. men de är iaf så sjukt fint där :) åh, vad jag saknar det nuu!!! träffat nåra trevliga typer då? o ska ni till en strand som heter armier måste du hålla utkik efter de som jobbar i cafét o hyr ut billiga solstolar o berätta om de e samma som mina sen!! XD, haha, dom va roliga X)

Stookiglia sa...

Glad midsommar! Hoppas du hade en bra en ;)

Anonym sa...

linn: mitt lag vann treasure hunten hehe.

japp de e den klubben, bra musik =)

haha tror vi ska de so for holla utkik do! /sparks