måndag, juni 09, 2008

Skolavslutning imånn

Hejsan Svejsan, jag gjorde pannkakor och kolladepå heart break kid,men orkade inte se klart den. Den var inte dålig men jag var så himla trött så jag stängde av den och somnade i soffan. Inte jättesmart för nu kommer det bli skitsvårt att somna. Har duschat så att mitt hår förhoppningsvis blir lockigt och fint imånn :) Har även hängt fram kläder till imånn, ska ha en svart klänning med vita prickar samt röda skor, tog även fram lite smycken och ska strax fylla på nagellacket hehe. Det ska blåsa en del imånn, la fram ett par jeans som är rätt stora i midjan så att det ska vara bekvämt även om man äter mycket, ifall det är kallt. Men vill ju helst ha klänningen bara, tror det blir både snyggast och bekvämast. Imånn blir det cowboy soppa hehe, är tydligen bönor och korv i låter gott men lite oroväckande mättande hehe. Men jag älskar mjukt bröd ser nästan fram emot det mer än tårtan haha. De tårtor jag hoppas mest på att dem har är hallon&hallon, lime hallon, passionsfrukt, strawberry cheesecake samt tiger.
Anyway nu ska jag nog ta en macka och sen måla naglarna.
Känns skumt att det är skolavslutning imånn, shit vad fort det gått! Känns overkligt faktiskt.
Snart Malta! Tror detta kommer bli en bra sommar, Malta, Gotland, förmodligen lite segling, hälsa på L på tjörn, hälsa på Y i västerlanda, kanske ellös med tjejerna, förhoppningsvis kommer tjejerna hit och hälsar på :) Och sen dyker det säkerligen upp andra roliga saker!

Kram på er!

1 kommentar:

niffin sa...

Du började ju nyss!!! Vart tar tiden vägen? =0

Önskar dig en toppendag! :)