tisdag, juni 10, 2008

School's out for summer

Hallå! Idag var det alltså skolavslutning som gällde. Fick bulle och festis sen höll rektorn tal, en klass sjöng en låt och lite sånt. Sen sjöng vi Den blomster tid nu kommer :) Sen fick vi dra.
Vi gick mot spårvagnen sen kom Y&M på att dem ville gå på toa så vi fick gå tbx :P
Sen kunde vi finally åka te stan och jag köpte skorna på wedins :) Dem blir nog bra, är platta så dem är nog rätt bekväma. Sen funkar dem både till fest och vardags. Vi gick och kollade i lite olika butiker och försökte hitta solisar till E, lyckades dock inte. Sen drog vi till tårtbuffén :D
Först åt vi soppa och ost mackor och Y läste sagan som vi skrivit hehe. Den var lite förvirrande men rolig :) Sen var det tårtdags! Tror jag åt 3 portioner, fast den sista var väldigt liten.
Min taktik var att ta väldigt små bitar, sen andra gången tog jag lite större. Min favorit är en som har nån bananfyllning och lite syrlig smak, den är gul :) Mums! Sen fanns det en hallon tårta som var god, antar att det var hallon hallon. Tiger hade dem inte :( Men dem hade en svingod vaniljkräm, på äkta vaniljstång! Så gott :) Det var iaf. väldigt trevligt, en bra avslutning!
Tårtbuffén börjar bli "vårat" ställe nu :P, dit vi går om det e nått speciellt som händer.
Jag skulle nog kunna gå dit och bara käka bröd också haha. Smugglade faktiskt med mig två mackor hem i en servett så dem ligger i kylen och väntar på mig hehe, ska nog mumsa i mig dem strax. Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, bara slappat typ. Ikväll blir det nog att se fotbollen :) Imånn tänkte jag åka till allum, hoppas jag får med mig nån. Behöver köpa lite kläder samt hörlurar till Malta. Tänkte även köpa födelsedagspresent till G som har 18års fest på lördag! Vet inte riktigt vad jag ska köpa men det löser sig nog. Sen ska jag absolut ta sovmorgon imånn! Borde väl passa på att gå till gymmet nu när det är svalare ute men det blir nog inte imånn. Får se om jag åker till farfar och städar på torsdag.

Vi hörs!

Inga kommentarer: