onsdag, juni 11, 2008

Första sommarlovsdagen

Hej, nu har jag alltså sommarlov, har nog inte riktigt fattat det än och vädret hjälper inte direkt till! Idag har jag varit på allum med J. Köpte röda, mjuka, korta shorts precis såna jag behövde.
Kjolen jag ville ha från lindex fanns inte, den finns inte heller på lindex i nordstan :(
Hittade ingen present till G, känner mej lite desperat. Vill ju köpa nått speciellt när hon fyller 18. Har en reservlösning men vi får se om jag behöver använda den, tror jag har en annan idé.
Jag och J åt pannkakor på allum, gott. Efter allum har jag mest slappat, kollat på två avsnitt av Big Love.

Imorgon ska jag åka till farfar och "jobba". Det är mitt sommarjobb, att jag ska åka dit ibland och städa och laga mat. Så imånn ska jag dit och dammsuga, kanske dammtorka lite och sånt. Och så ska vi gå och handla och sen ska jag laga mat, tänkte göra köttfärssås. Så det blir min dag imånn. På kvällen har jag inga speciella planer. Behöver skriva packlista samt att göra innan malta lista.
På fredag får jag väl gå till gymmet en stund. Och sen behöver jag städa och rensa i garderoben.
Ska ta ner lite grejjer från vinden också, lite kläder&skor som jag fick när min mormor gick bort. Kanske vill ha en del av det till Malta, vet att det finns ett par svarta pumps och en jeansjacka bland annat. Det är typ 6 dagar kvar nu! Tiden har gått så fort!

Nu ska jag väl snart nana, eller nja är nog för pigg för det. Ska åka vid 12 imånn så jag behöver inte gå upp så tidigt. Men ska försöka somna innan 1, vill inte vrida på dygnet för mycket.

Kram!

Inga kommentarer: