tisdag, juni 03, 2008

500 inlägg!

Detta är mitt femhundrade inlägg! Inlägg nr.500 det är stort! Halvvägs till tusen! Idag firar jag också att jag aldrig mer kommer ha en idrottslektion, i alla fall inte så vitt jag vet! Får väl äta nått gott sen :) Glass till exempel ;) Tänkte köra en liten tävling för att fira detta stora inlägg! Tänkte att ni skulle få gissa när ni tror att jag skriver inlägg nr.1000! Så det är bara att gissa i en kommentar till detta inlägg, men kolla dem andra kommentarerna först så ni inte gissar på samma datum som någon annan! Priset får jag komma på när det blir aktuellt, hehe. Den som är närmast vinner!
Det har tagit mig nästan två år att skriva 500 inlägg men jag hoppas och tror att jag kommer blogga mer i framtiden. Just nu har jag mycket blogglust och det händer mycket i livet som jag vill ha dokumenterat. Bloggandet har ju gått i perioder, i maj skrev jag 31 inlägg och i april 6, så det har varierat ganska rejält. I framtiden tänker jag mig fler korta uppdateringar och mer bilder!
Ni får inte glömma att rösta här till höger om ni inte gjort det!

Lycka till med gissningarna och njut av dessa bilder!





2 kommentarer:

niffin sa...

Grattis till 500!! :)

Hm, kvistigt värre... Men jag drämmer till med den 24 juli 2009.

Anonym sa...

15 november 2009 :)

// Emelie (Emelie457@hotmail.com)