måndag, juni 09, 2008

Slottis, glass och shopping

Hej på er! Idag var vi i slottis och spelade brännboll, jag och mina vänner tittade på eller ja vi satt väl mest och snacka och så flätade Y mitt hår :) Sen uppsökte vi även en toalett, som tydligen rengjordes efter varje besök, vi tyckte detta lät lite konstigt men det visade sig att när man lämnade toaletten så började det spruta en massa vatten på golvet och grejjer, haha.
Någon fika med klassen efter brännbollen blev det väl inte direkt men jag hade redan ätit delar av min fika hehe. Efteråt åkte jag, Y och E till lejonet&björnen, mums! Jag åt italiensk choklad, hallon samt starwberry cheesecake. Y tog banan choklad och den var himla god, ska nog köpa hem en burk sån! Efter glassen åkte vi till stan och lyckades faktiskt hitta ett par solisar till Y! Jättefin var hon i dem. Jag hittade ett par söta, silvriga sandaler på wedins, det negativa med dem var att det var typ stenar på dem, och frågan är hur länge dem sitter kvar och hur snyggt det blir när dem har ramlat av..... Men ska kolla mer imånn!
Sen gick vi på toaletten på centralen, dem har såndär toalettvakt där som man ger pengar till hehe, var typ första gången jag var på en sån toalett. Dem hade musik och akvarium så det var ju nice.

Ikväll kommer pappa hem sent vilket jag tycker är skönt för då får man vara ifred hehe.
Kanske kollar på någon film får se. Är sugen på pannkakor så jag kanske gör det.

Vi hörs senare!

Inga kommentarer: