tisdag, juni 10, 2008

Bilder från dagen :)

Tjejligan som min pappa kallar oss :)

Det blåste en hel del!
Y flätar mitt hår medans ja visar nått med händerna ? :P
Jag försöker se arg ut men lyckas inte!
Jag och sötnosarna :)
Mee =)

Fika på skolavslutningen :)

Jag&Fina på avslutningen :)Ylva läser sagan på tårtbuffén :)






Fina fick lite specialare eftersom hon är glutenintolerant.



Ylvas första portion!



Miriams tårtor!Miriam fick för sig att mosa!
Emelies första portion =)
Min första portion :)
Min andra portion :) Ylvas andra portion :)Emelies andra portion :)Disk haha!
Sötnosar!
Min sista portion, åt dock inte upp hela kakan!
Hehe denna tog Ylva, blev lite coolt!





2 kommentarer:

niffin sa...

Kul bilder att titta på! (Tårtorna...mmm.)

Ursöt du var i dagens outfit. ;)

Anonym sa...

tack! :D