tisdag, juni 17, 2008

Hallå

Har varit dålig på att uppdatera, sorry. I lördags var jag hos C och hon klippte mig. Det började med att hon ville ta av 1dm, det vägrade jag. Så hon tog 3cm och sen 3 till och sen ytterligare någon hehe. Det blev bra, inte alls slitet längre. Kortare vilket är praktiskt och känns sommarfräscht fast saknar längden lite men de växer ju ut igen som tur e! Sen köpte pappa ett 1gb minne till min kamera, nice! I söndags köpte vi leta grejjer inför resan och sen käkade vi på burger king och sen kollade vi på min kusin när hon tränade capoeira. Det såg rätt annorlunda ut, rätt skojj att kolla på och det var typ några som spelade instrument och så sjöng dem typ.
Var rätt trött i söndags, satt upp till 4 eller 5 eller nått och chattade nattne mellan lördag-söndag hehe. Igår satt jag också och chattade men inte så sent. Idag har F varit här och vi har scraapbookat. Sen är min data pajj, det som håller samman skärmen och tangetbordet (det är en laptop) har typ spruckit och är helt pajj. Man måste luta skärmen mot något så den får stöd annars håller den sig inte uppe. Vet inte om den går och laga, vad som gäller med försäkringen och sånt. Pappa ska försöka nå skolan imånn för att kolla om det är ok att vi lämnar in den på lagning själva om det går. Jaja, under kvällen har jag varit på friskis, möte om en tidning de skall göra. Eller jag ska vara med och göra den. Jag ska skriva om gymmet och ev. ta lite bilder.
Under kvällen har jag mest slappat. Ska skriva en att göra lista inför imånn, samt göra en packlista baserat på min packlista inför usa. Måste gå upp hyfsat tidigt så att jag kan tvätta och lite sånt innan jag drar till stan för 75minuters ansiktsbehandling. Kommer bli skönt, fast det är klart det gör ju lite ont också, men massagen e så sköön.
Ser inte fram emot packningen men har redan plockat ut en del kläder och sånt så det blir nog bra. Vet inte hur mycket jag får ha eller, vikt alltså. Har mailat sts men ej fått svar, men pappa ska ringa imånn.
Shit, vad tiden gått fort. Har knappt hunnit längta, kan bero på att jag varit upptagen med andra känslor de senaste dagarna. The loving kind hehe.
Nu ska jag fixa lite grejjer och sen nana :)

Take care dahlins!

2 kommentarer:

niffin sa...

Vad bra att ha en USA-packlista att utgå från. Det kan ju inte bli mer iallafall! ;)

Anonym sa...

haha ne precis!