lördag, juni 14, 2008

Kläder och resefunderingar

reKolla vilka söta saker Halens har på sin rea :) Ska dock inte köpa nått, har kläder så det räcker, bättre att spara pengarna till annat. Vill ju åka till USA nästa sommar så sparar för fullt till det. Skulle vilja åka på höstlovet eller sportlovet ocskå men då måste jag ta ledigt minst 2 veckor från skolan och det kan nog bli tufft, speciellt om det blir mycket 50-poängs kurser nästa läsår, dem är ju så korta. Dessutom fyller min bror 30 i februari och Y fyller 18, dessutom fyller lite annat folk också år vid den tiden. Och till hösten har jag ändå inte hittat nån bra biljett än. Ibland är saknaden enorm, chattade med Rachel häromdagen och då va det svinjobbigt efteråt. Men ibland tänker jag inte så mycket på det. Jag klarar mig nog, ett år går fort =) Sen när jag väl är där så blir det nog i 5-6 veckor under sommaren. Ska förhoppningsvis till Italien också så måste ha typ 3 veckor till det. Men med tanke på hur lite vi gjort i skolan de två sista veckorna är det nog inget problem att förlänga sommarlovet lite ;) Dem slutar ändå typ i maj i USA så det är ju lugnt. Men men det är långt kvar, Malta nästa!






2 kommentarer:

niffin sa...

Synd att det mesta är slut redan. :\ Och det är inte ens midsommar! :-0

Anonym sa...

Älskar,älskar,älskar den vita!!!!<3<3<3