söndag, juni 08, 2008

Morgondagen

Hej hej, har inte skrivit så mycket det senaste dagarna, får ta igen det en annan dag. Har inte mått tipp topp, mycket känslor och tankar som snurrat runt. Har det lite, eller ganska mycket, jobbigt med min mamma. Men det ska inte få ta överhanden och förstöra allt kul som händer nu med sommarlov om två dagar och allt. Imånn ska vi ha brännbolls turnering med de andra ettorna, i slottsskogen. Jag ska inte spela men hejja på :) Sen ska vi fika lite och sen tror jag det blir lejonet&björnen. Mums! På tisdag blir det skolavslutning, ska fika på en av de lunchrestauranger som vi har ätit på under året. Sen blir det nog lite shopping och sen tårtbuffé på det! Gott!

Idag har jag sovit ganska länge, sen tog jag en dusch och sen var jag inte hungrig, läste lite och så. Sen kom farfar hit och då åt vi middag, lax med färskpotatis, mums! Årets första färskpotatis är jag rätt säker på att det var! Lite senare blev det jordgubbar, vaniljglass och kaffe. Sen har jag bara slappat och kollat lite på tv, såg kärleken checkar in lite halvt fast jag sett den förut.
Fast kom inte ihåg allt och den är ju lite söt. Nu ska jag väl försöka varva ner och sova men det kommer nog inte bli helt lätt, men men. Har lite sovmorgon imånn, får gå hemifrån vid kvart i nio så kan sova till runt 8. Så somnar jag innan ett borde jag klara mig bra.

Ta hand om er och sov sött!

Inga kommentarer: