tisdag, juni 03, 2008

Den stora dagen

Hallå! Ni undrar säkert hur jag firat denna dag, med ingen mer idrott och 500 inlägg :)
Har som sagt vaccinerat mig, usch usch usch. Sen slappade jag en stund, läste gp på balkongen så vuxet hehe. Kollade på days, åt lunch, läste, kollade på nästa avsnitt av days och sen drog jag och J till kåsjön. Fast jag är värsta badkrukan så blev det två dopp, och en massa solande och tjöt =)
J hade med sig en jättegod kaka och jag hade med mig jordgubbar. När jag kom hem så slappade jag och pappa kom hem nästan med en gång och undrade om jag ville åka till landvetter sjön.
Så vi åkte dit och läste och slappade i kvällssolen, skönt :)
Efter att jag kom hem har jag mest slappat, lat man e hehe.
Igår var sista dagen i skolan antagligen, för på måndag ska vi vara i slottsskogen och på tisdag har vi skolavslutning på lunchgården så då är vi nog inte ens i själva skolan. Det kändes konstigt att säga hejdå till E&Y när man inte ska ses på en vecka, haha helt sjukt vad man blir van att ha vissa människor omkring sig. Sen när sommarlovet börjar kommer det ju vara betydligt längre perioder än så. Är alltså ledig imånn, torsdag och fredag som ni nog förstått =)
Om ca två veckor är det Malta som gäller, shit vad tiden gått fort!
Imånn ska jag städa lite och skriva den lååånga handlalistan. Ska ha middag för några vänner på torsdag kväll =) Sen födelsedagsgrej :D
Ne nu ska jag fixa käk och sen kolla dh, verkar vara en gullig film på trean så överväger att se om det är nått att ha, dh är inte så bra längre ändå. Imånn är det förresten dubbelavsnitt av LOST!

Kram!

Inga kommentarer: