onsdag, juni 18, 2008

Malta nästa

Hej, är litet hejdå inlägg innan jag ska sova. Börjar bli nervöst nu, hoppas allt går bra på flygplatsen, att jag inte flippar ut och att jag snabbt hittar någon att snacka med. Hoppas allt går bra på plats, att jag inte flippar ut och att jag kommer trivas och ha jätteroligt. Börjar kännas att jag ska åka nu. Som sagt har de känslorna överskuggats av andra. När jag väl är på plats kommer jag nog inte tänka på det där andra så mycket, det finns ju alltid sms och sen finns det internet på hotellet tror jag så det ordnar sig. Kanske t.o.m. kan slänga in några blogginlägg ;)
Allt är packat, har nog runt 19kg i väskan, om klänningen hinner torka blir det nog närmare 20 men sen kommer jag ju använda schampoo, tvål osv. så jag kan ändå köpa lite.
Wii, det ska bli så spännande! Om dem inte hade ändrar datumet en dag hade jag nog redan varit där hehe. Idag har jag packat en massa men även hunnit med en ansiktsbehandling. Blev hos en ny hudterapeut då alla mina gamla typ slutat. Hon var trevlig, fick verkligen förtroende för henne vilket är viktigt! Jag fick lite gratis grejjer, solskyddskräm, ansiktsmask och lite till. Fick även typ en kupong så att jag kan få gratis aha-behandling nästa gång jag går till henne, toppen verkligen! Det gjorde såklart ont men det var det värt, lite surt dock att jag inte kan hitta mitt svindyra puder med äkta borste. Måste ligga kvar i nån väska efter frankrike eller köpenhamn, så irriterande! Kan bara använda det när jag är hyfsat "nyklämd" för annars blir porerna för tydliga. Hittade iaf. ett bronze puder och nån borste så det får väl duga.
Annars var det gött med massage och sånt såklart. Hon hade också varit på språkresa på malta, hehe lite kul :)
Jag lyfter i alla fall vid sju idag, ska mellanlanda i munchen och sen kommer vi fram till malta vid tre. Så vi ska nog hinna till hotellet innan matchen börjar, förutsatt att dem låter oss titta på den, det kanske är någon annan aktivitet inplanerad vad vet jag.

Nu måste jag försöka sova lite, har man åtminstone sovit några timmar så brukar man klara sig hyfsat, kanske kan ta en tupplur på planet. Om jag somnar om typ 5min så får jag typ 2½ timmas sömn så det duger.

Kraaam och ha det underbart!

3 kommentarer:

niffin sa...

Ha det bäst nu, dahlin!! ♥

Anonym sa...

Ha det så kul på Malta! Tur för dig att det är så tråkigt väder i Sverige nu :)

// Emelie

Anonym sa...

Glad midsommar! Och under helgen har jag tävling hos mig där du kan vinna fina skönhetsprodukter för huvud och händer. Var gärna med och tävla.