måndag, augusti 06, 2007

Relationer

Människor kan vara så himla komplicerade ibland, människor är så fruktansvärt konstiga ibland. En relation kan lixåm förändras på ett ögonblick. Plötsligt är det en konstigt stämning utan anledning, det är som att man bråkat fast man inte har det.
Usch hatar sånt.
Att allt ska vara så komplicerat.
Jag gillar att veta var jag har människor, de vänner som jag vetat vart jag haft är alltid dem som jag haft längst relationer med, allt annat får mig att tappa lust och energi för den relationen.
Även om vissa människor kan vara bättre vänner eller passa bättre ihop med mig så är det där med att veta var man har varandra så oerhört viktigt, vet man det kan man klara av de mesta svårigheter och hålla ihop länge.
Hatar när människor är som vanligt en minuten och andra är dem helt konstiga.
Plötsligt är saker och ting inte som vanligt längre, för att man inte setts på ett kort tag eller när nån annan dykt upp.
Nej, riktiga vänner är såna som man vet var man har och som det känns som man känner när man träffar, att allt är som vanligt.

Blogg är bra att ha för att avreagera sig på (bland annat).

2 kommentarer:

Thina sa...

Gissar att jag vet vad det gäller. Och jag håller med.
You know where to find me if you need me <3

Anonym sa...

det vet du nog.
tack =) /sparkling