onsdag, augusti 29, 2007

Utmanad

Blev utmanad av härliga Aradil!

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i kommentarrutorna på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.

1. Jag älskar barnmat, såndär på burk, köttbullar med pasta ska det vara.
2. Jag sköljer glas och vattenflaskor i en evighet innan jag fyller dem.
3. Jag skulle nog kunna äta hur mycket choklad som helst, mörk, dyr, billig, mjölkchoklad, olika smaker, twix, geisha, anthon berg, chokladglass....
4. Jag gick ur högstadiet med IG i gympa.
5. Jag läser alldeles för många bloggar.
6. Jag överanalyserar allt.
7. Jag är drottningen av dubbelmoral.
8. Jag älskar att åka på charter.

Nu utmanar jag;
Thina
Niffs
Petra
Maria
Grodan
Lovisa
Candygirl
Jenny

2 kommentarer:

niffin sa...

I totally hear you där på " 4! ;)
Antar förstås!

Anonym sa...

Kul att du hänger på utmaningen :)
Choklad är farligt gott!