lördag, augusti 18, 2007

Today, tomorrow, life

Hallu!
Igår hade jag och Elli en trevlig promenad, det regnade lite på slutet, mysigt.
Vi pratade om ditten och datten och kanske speciellt om saker som berörde skola och sommaren.
Idag har jag och pappa varit inne en sväng i stan och reggat våra kort för shopexpress på ICA i stan, i den ICAn där jag kommer handla sen när skolan började, och jag var förvånad över hur stoor den var, men dem hade färsk fisk disk så jag var nöjd!
Vi provgick även mellan skola och olika hållplatser, till spårvagnen tog det 6 minuter, och till två olika busshållplaster tog det ca en kvart. Kommer nog variera mellan olika hållplatser beroend epå schema och busstidtabell.
Det är ju alltid bra med lite motion så är det fint väder och man har tid så behöver man ju inte byta till en vagn, för så mycket tid sparar man ju inte på det då den ju tar några minuter med bytet och allt, men om det regnar så är det ju skönt att få lite kortare gångbit.
Idag åt vi africana till middag, det var längesen så det var väldigt gott.
Lite senare blir det marängsvisch, och så tänkte jag kolla lite på sommarkrysset till städningen för att vara lite "folklig" haha.
Kram på er!

Inga kommentarer: