måndag, juli 30, 2007

Somewhere beyond the sea

Hallå på er! Tänkte berätta lite kort om min dag, den började med att jag vaknade typ en timme senare än planerat, men han med det mesta som skulle hinnas med ändå. En stund innan ett hämtade min pappa mig och vi bestämde oss för att det var för fint väder för att gå på museum så vi åkte till askim och solade och pratade på en filt.
Sen åkte vi och köpte lax, och sen åkte vi till lejonet&björnen och åt glass jag tog hallonglass & italiensk choklad, mums, det finns typ ingen glass som slåt lejonet&björnen, där smakar verkligen glass choklad - ingen mjölchoklad då och hallonglassen smakar verkligen hallon, lagom stora kulor och sååå gott!
Sen åkte vi och handlade lite och sen åkte vi hem.
Då var det mest sitta framför datan som gällde för mig, och äta middag såklart.
Internet krånglade, så det som skulle bli gjort blev inte det men men, jag överlever ändå :)
Vid halv 8 eller nått var jag tbx hos mamma igen, har packat, duschat och slappat.
Nu åker vi snart ner till båten, sover där, och trött är jag verkligen.
Imånn åker vi iväg, kommer hem på torsdag om det fortsätter vara fint väder och så :)
Har för i övrigt varit lite mysko väder idag - varmt men titt som tätt rejäla regnmoln, vi satt dock mest i bilen när det regnade, eller var hemma, det regnade bara lite på oss när vi fick från bilen och hem, typ 50 meter eller nått alltså ;)

Jaja, nu vet ni att det inte blir några inlägg här på några dagar, men jag har ju uppdaterat rätt duktigt de senaste dagarna jämfört med vad jag brukar göra.

Ha det så bra nu allihopa, hoppas solen skiner på er :)

KRAM!

2 kommentarer:

niffin sa...

It's far beyond a star,
It's near beyond the moon,
I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon


Hoppas du har det toppen på havet! :)

Anonym sa...

hehe precis ;)

/sparks