lördag, juli 14, 2007

Grattis i efterskott bloggen!

Eftersom min blogg fyllde år den 21 juni så tänkte jag köra ett litet inlägg där ja berättar lite hur mkt ja skrev och vad jag skrev om varje månad under det gångna året :)


Juni 06 - 20 inlägg denna månaden, dem handlade lite om mig och mitt kommande äventyr i USA, något musikquiz, något att las vegas blitt dåligt, något om resväskor, nått om mammas rosfeber och några inlägg om midsommar med liseberg, sen hade jag tydligen en riktig otursdag också.

Juli 06 - Hela 36 inlägg denna månaden, alltså mer än ett per dag i snitt. Skrev om USA förbredelser, Robbie konserten, fotboll, hängde en del på stranden i Landvetter, var i skåne en helg, scraapade en hel del, plockade jordgubbar, var hos Linn.

Augusti 06 - Endast 10 stycken inlägg, handlade mest om USA, packade, hade avskedsfest och sen var jag framme och skrev om usa, skolan och sånt.

September 06 - Bara 5 inlägg, skrev lite om USA och sånt.

Oktober 06 - Hela 31 inlägg, woohoo! Skrev om allt möjligt, både roliga saker och lesamma saker, lite listor och bilder.

November 06 - 26 inlägg, inte fy skam! Bytte layout i bloggen, la upp bilder från USA, var lite deppig.

December 06 - 25 inlägg, helt OK eller hur? La upp bilder på kläder som jag ville ha och saker som jag köpt, bokade justin biljetter och skidsemester, skrev om jul och hade ganska mycket att göra inför det.

Januari 07 - 46 inlägg woohoo! (Topp rekord), berättade och la upp bilder från nyår, la även upp bilder på mina julklappar, gjorde en hel del listor och la även upp ett tillbakablick inlägg som liknar detta inlägg, skrev om övningskörning, la upp bilder från vinterpromenader,

Februari 07 - Ännu en gång 46 inlägg! (Topp rekord), gjorde några reafynd, åkte till sälen, gjorde ett tjejsnacks maraton, visade upp min garderob och mitt badrumsskåp, körde frukt&grönsaks diet, firade födelsedag, kollade på nya huset, hade reunion med tjejerna från högstadiet, kollade på oscarsgalan, var på bokrea start mitt i natten, pluggade, blev sjuk.

Mars 07 - 26 inlägg. Fortsatte vara sjuk, pluggade, bowlade och var på bamboo med familjen, bokade flygbiljetter till USA, övningskörde, skrev lite om USA planer, visade er lite bilder från mitt hem.

April 07 - 14 inlägg, inte så konstigt med tanke på att jag var i USA nästan hela April, men jag skrev iaf. lite om vad som hände i USA och sånt.

Maj 07 - 7 inlägg, inte bra! (Botten rekord) La upp lite bilder och skrev lite om vad jag hade för mig. Hade absolute bloggtorka, hehe.

Juni 07 - 13 st inlägg, en förbättring behövs uppenbarligen! Gjorde lite utmaningar, hade tjejsnacksmaraton, skrev lite om roliga diskussioner/konversationer som uppstått i min familj.

Mitt det senaste året har alltså legat på ungefär 23,5 inlägg i månaden, inte fy skam även om det kan bli bättre!


Grattis bloggen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott!
Vad tjusigt du har fått det här :)

Anonym sa...

Tack!

Roligt att du tycker det!

niffin sa...

Grattis i efterskott får jag också önska! :P

Anonym sa...

Tack så mkt niffs!