söndag, juli 01, 2007

Tjejsnack

Vecka 26 - Glädje
Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.]
När jag skulle berätta en grej som jag alltid skrattar när jag berättar haha.
Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
Att få en kram, att någon säger nått snällt, att någon man inte pratat med på ett tag säger hej på msn eller liknande.
Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
Jag vet inte riktigt! När jag sagt något snällt eller så.
Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)
Saker kan va bra på olika sätt, de kan vara roliga eller förändra en osv. Att åka te USA (båda gångerna) var stora, viktiga grejjer i mitt liv. Att flytta, få plussyskon osv. har också varit stora bra grejjer. Att byta skola en gång var också typ det bästa beslutet jag tagit.
Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?
Sommarlov, min pappa fyller 60, kanske ska ha en reunion med gamla klassen, semester.

Inga kommentarer: