tisdag, juli 24, 2007

Om jag säger såhär...

...det var ljust när jag gick och la mig.

Vid halv tretiden var jag som brorsan sa "så trött att jag knappt kunde prata".

Om en stund åker vi ut med båten, kommer hem typ fredag eller lördag.....
Hoppas på fint väder men om det inte blir så, så går det nog bra ändå :)
Förhoppningsvis hinner vi med att hälsa på bästisen på tjörn.

Strax blir det kinamat, pluspappan har blivit försenad pga. vattenplaningsrisk, regn och åska, men snart så.

Ikväll är planen att försöka segla ut en bit, annars sover vi i hamnen.

Måste berätta en grej som hände igår, jag var ute och satt på en klippa, typ runt midnatt, varför behöver vi inte gå in på. I alla fall kom det en söt räv, den kollade lite på mig och stack sen, typ 30 sekunder senare hörde jag några skrik, typ en fågel tror jag. Mer action än på tv alltså ;)
Ibland kan man behöva lite real nature istället för dumburken :)

Kram på er och ha de bäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter härligt att åka ut och segla - hoppas ni får det trevligt!