tisdag, juli 17, 2007

Mitt nuvarande liv i 84 frågor -

1. Vaknade du nyss? Neej, verkligen inte har t.o.m hunnit börja bli trött
2. Vems bil åkte du i senast? Pappas
3. När kommer du kyssa någon? Haha det vet ja inte ju
4. Vad har din tröja/topp för färg? Den är vit och grå randig
5. Hur långt är ditt hår? Ganska långt
8. Vilken film kollade du på senast? The Bachelor
9. Vad åt du senast? Köttfärssås&Spaghetti
10. Vad drack du senast? Vatten
11. Vart sov du inatt? Hemma hos mamma i min säng
13. Är du glad just nu? Jao
14. Vad sa du senast? Gör du eller jag fruktsallad? (Till pappa)
15. Vart är din mobiltelefon nu? I min handväska tror jag
16. Vilket museum var du på senast? Eh....måste varit i USA
17. Vilken färg har dina ögon? Melerade
19. Hur har din helg vart? Bra tycker jag =)
20. När fick du ditt hjärta krossat senast? Minns inte......
21. Vad/Vem hatade/ogillade du senast? Usch vet inte
22. Vad lyssnar du på nu? Morrongänget på tvn
23. Är du exalterad? Just nu? Inte direkt
24. Vilken är din favorit affär? Hm...svårt! Gillar Gina tricot, IKEA (haha)....kappahl.......men mina riktiga favvoaffärer är Belk's och GAP i USA
25. Vad är det för dag idag? Tisdag (Haha jag fick tänka!)
26. Vad gjorde du vid midnatt i natt? Chattade åså
30. Är du vänsterhänt? Neej
32. Vad ska du äta till middag idag? Har redan ätit spaghetti och köttfärssås
33. Vilken dryck med alkohol drack du senast? De du ;)
34. När fyller du år? I december
35. Hur lång är du? Typ 1.60 tror jag
36. Vem SMS:ade du senast? Nadia
37. När badade du i en pool senast? I Maj
39. Vart shoppade du senast? Frölunda torg idag
40. Vem fick dig att skratta idag? Hm...minns inte
41. Har du några dyra smycken? Mmm....
42. AIM eller MSN? MSN
43.Vart bor dina kusiner? Göteborg, 2 flyttar runt just nu bor nog en av dem i Lysekil den andra vet jag inte just nu, sen bor en i Eksjö just nu men under året i Linköping
47. Är du ensambarn eller har du syskon? Syskon har jag =)
48. Tycker du att du är bortskämd? Lite kanske
49. Vad var det första du tänkte när du vaknade? Jag vill somna om hahaha
50.Dricker du Öl? NEEJ! BLÄÄÄ!
52. Lunasrstorm eller Efterfesten? Både och, men sällan.
53. Vilket märke är det på din mobil? Samsung
54. Vad är ditt favorit ämne i skolan? Kan ju variera men gillar SO och Engelska
55. Ler/skrattar du mycket? Ja det gör jag nog
57. Har du någon talang? Är bra på att analysera och att läsa människor
58. Har du någonsin vart I ett bröllop? Alltså, inte åskådare, utan kanske tärna, brud, best-man.. osv. Nej har bara varit gäst
59. Har du några barn? Neee!
60. Har du tagit en tupplur idag? Nepp
61. Har du träffat någon kändis? Typ
65.Håller du på med flera saker just nu? Skriver mest här, men lite andra grejjer ja, typ chattar, lyssnar på tvn, pratar med pappa
68. Vad är din favorit sak att göra? Äta glass haha, ne men umgås med nära och kära, resa
72. Har du vart i Las vegas? Nopp
73. Vad gjorde du idag? Shoppade, slappade, handlade mat, blev körd till pappa
74. Har du vart otrogen? Nja
75. När uppdaterade du din blogg senast? Igår
76. Har du vart i New York City? Neej
77.Har du vart på Disneyland/world? Nee
78. Har du någon favorit tecknad figur? Nalle puh typ, ne men gillar inte tecknat så mkt, men mumintrollen e ju roliga =)
79. Sjunger du just nu? Nee
80.Senast du grät? Minns inte
82. Senast du var sjuk? Någongång i våras
83. Gillar du någon just nu? Nej :(
84.Senaste boken du läste? Om de menas läste ut så e de Call girl på Manhattan, men senaste boken jag läste I var Blonde ambition

Inga kommentarer: