måndag, juli 30, 2007

HejHej

Yees! Äntligen kommer jag in på blogger och msn igen, utan att ha gjort något särskilt.
Försöker ladda in bilder för framkallning, men det går väldans segt på denna datan så det blir nog att göra det imånn om jag har tid, på datan hemma. Ska nämligen träffa pappa imånn, vi ska nog gå på nått museum och ta en glass eller fika, ska bli kul för jag har saknat honom, är inte van att vara så mycket hos mamma som jag varit nu på semestern.
Men imånn kväll blir det tbx igen och ner i båten, sova i hemma hamn och sedan åka iväg på tisdag förmiddag, kommer hem nån gång på torsdagen om det blir fint väder vilket vi självklart hoppas på =)
Har en del att göra innan vi åker men det fixar sig nog =)
Idag har jag mest slappat, läst och sånt. Duschat, ätit middag och sedan åkt in till stan med brorsorna för att gå på bio, harry potter och fenixorden, hade inte läst boken, har bara läst 1 - 4, orkade aldrig läsa 5an fast jag har den hemma. Blev dock lite sugen på att läsa den nu, filmen blir så komplicerad när man inte läst boken tycker jag, svårt att sammanfatta en bok på dryga 2 timmar också. Får se om jag nån gång i framtiden, när jag får syskonbarn typ orkar läsa 5an =)
Får la glömma filmen lite först då hehe.
Innan bion fick jag iaf. reda på att bästisen med skulle dit, så på vagnen snackade jag med henne, vilket mina brorsor störde sig lite på då jag tydligen var högljudd haha, det tyckte dem var pinsamt, jag tyckte det var roligt =) Hon köpte iaf. cheeseburgare till mig och minstingen som vi käkade innan filmen, gott.
När vi kom hem från filmen så hamnade jag ganska snabbt i brorsans rum efter att småttingarna retat oss med att prata tyska vilket vi inte förstår haha. När dem gick och la sig låg vi (läs: Sparkling låg i brorsans säng, han satt på golv och stol) och snackade och kollade lite på nån alien film, sen när han vart trött bar han ut mig, bokstavligt talat haha.
Nu ligger kita och snarkar och det är dags för mig att hoppa i säng, halv 11 ska jag försöka komma upp, pappa kommer halv 1.
Nej nu ska jag bara skriva en komihåg lista och sedan släcka.

Kram på er!

Inga kommentarer: