torsdag, juli 19, 2007

Shopping x2

I tisdags var jag och mamma på frölunda torg och köpte grejjer till mig för att jag inte skulle behöva packa så mycket när jag åker dit, hon betalade självklart =) Det blev mycket "toalettartiklar" samt lite kläder, se bilder här under. Igår var jag och min +bror på stan och jag fyndade flera grejjer =) Behövde framförallt en bikini överdel och solglasögon, och det blev det! Brorsan köpte nåra slags träningssvärd, fattar inte så mycket av sånt haha. Sen fikade vi i haga i solen, trevligt. Här kommer en bildkavalkad!

Bikini överdeln som ska matcha mina bruna badshorts.

Solglasögon, vita och snygga!

Påsen som jag fick mina solglasögon i, snygg! (Har alltså två sånahär)

De svarta solglasögonen med silverfärgade detaljer på kanterna.

Dennis ställer sällan upp på kort, men när han väl gör det och ler är han väldigt söt tycker jag!
Det var rea på ur&penn så jag fyndade detta armband......

Och detta halsband.......


Samt denna vristlänk som kommer göra mig sommarfin!


Och denna ringen, hade viljat ha en ring av denna typen ett tag så det var perfekt!

När jag och mamma var på F torget så inhandlades ett regnställ, med den röda jackan tyckte jag det var riktigt snyggt! Mamma köpte ett likadant med beige jacka.


Denna myströjan i lila köptes på rean för 150 spänn =)


Ursköna mysbyxor, gråa (även om det inte ser så ut på bilden) och svarta.

Denna broschen köptes också på ur&penn rean, de fem smycken kostade tillsammans strax under 100 lappen, billigt!


Detta linnet fyndade jag på lindex igår, kändes lite maritimt och kommer nog matcha mina ny inhandlade "båtshorts", 49kr om jag inte minns fel.

Alla "skönhets" grejjerna som mamma köpte till mig, hudkräm, rakhyvel, hårstylingprodukter, deo, läpgglans, läppcerat, placers, tofsar, scrubcreme.


Nivea hade väldigt söt sommardesign på burkarna, vad sägs om löv på hösten och snöflingor på vintern! Hade varit roligt tycker jag =)


Flytväst behövs i båten, en snygg röd blev min! Mamma köpte en likadan.


Snygga bruna badshorts, dem är mörkare än vad det ser ut som på bilden!


Sköna shorta att ha i båten som jag inte behöver vara så rädd om och så.

2 kommentarer:

niffin sa...

Wow, vad mycket snyggt!! :P
(Det randiga linnet ♥)

Förresten, du är utmanad!

Anonym sa...

tackar =) hihi ja va inte helt såld på det men de va billigt å bekvämt

okej!=)