fredag, juli 13, 2007

Folk kommer prata om oss som den porriga familjen

I vardagsrummet hänger det en tavla på en naken kvinnorumpa, som e vit när resten e solbränt, jag tycker det är porr, min mamma å pluspappa tycker att det är konst, det är i såna fall jävligt sexistisk konst. Jag tycker inte om den. När folk kommer hem till oss kommer dem tycka att vi är knäppa. Folk kommer känna sig obekväma och bara tänka på rumpor.
Folk kommer krystat säga "vilken intressant tavla".
För att göra det hela värre så har vi i hallen en teckning på en naken kvinna, framifrån, det är garanterat porr.
Gäster kommer inte vilja vistas i hallen, gäster kommer rodna när dem går förbi.

Har jag förresten nämnt att jag har en guldfärgad dildo som ska vara i mitt vitrinskåp när det blir uppsatt?

4 kommentarer:

Grodan sa...

Kanske något udda ja, men många gillar nakna kvinnor. Det som får mina hjärnceller i gungning "är dildon din och varför i herrans namn ska den stå i hyllan?"

Anonym sa...

Kan man ha en naken tjej kan man la ha en dildo haha, ne men ja har faktiskt länge tänkt ha den där då den e så himla snygg! den e guldfärgad och typ helt rak, så med om man ställer den i kanske lite rött tyg eller nått så kommer de flesta nog inte ens fatta vad det är! de kommer tro att det är ett konstverk! /sparkling

niffin sa...

Haha, alltid är relativt, heter det ju! ;)

Anonym sa...

allt menar du väl ;)
men jaja =) skrev inlägget med lite ironi