måndag, juli 02, 2007

Lista om sommaren

Listan snodde jag av Aradil =)

Vad ska du göra i sommar: Umgås med vänner och familj, läsa, segla, rensa upp på rummet, måla om hallen, inreda mitt nya rum hos mamma, dygna och tälta i trädgården och åka till lek o bus landet med min +bror, liseberg med familjen, åka till grebbestad, kanske åka utom lands eller någonstans i Sverige, åka till falkenberg, slappa.

Sommarens plagg: Shorts, sandaler och söta linnen.

Alltid i väskan: Beror på vart jag ska, pengar, mobil, läppglans/cerat, ev. kamera, mp3, nycklar, vattenflaska.

Sommar för dig: Sol, böcker och massa glass.

Restips i sommar: Beror på vad man är ute efter, när det gäller charter älskar jag Alcudia på Mallorca, storstäder rekomenderar jag Seattle i USA, i Sverige så är det Bohuslän som e bäst enligt mig =)

Vad läser du helst: Romaner som är spännande och roliga.

Bästa Sommartipset: Ät mycket glass och gör bara det du vill =)

Inga kommentarer: