lördag, augusti 09, 2008

Tjörn

Var ju på Tjörn hos L för ett tag sen så nu tänkte jag berätta lite om det. Det började med att jag spenderade några timmar på att åka buss upp till Tjörn. Sen kom L och mötte mig och så pratade vi lite och så. Sen blev det mat och sen gick vi till statoil och köpte lite godis. Sen var det filmdags och vi såg Dan in real life och den var faktiskt riktigt roligt på sina ställen så den rekomenderar jag absolut! Efter det så låg vi och snackade i bäddsoffan och kollade på en repris av LOST. Dagen därpå så åkte vi ut med deras båt efter frukost. Vi åkte först till en ö men hittade inget bra ställe att lägga oss där så då åkte vi till en annan ö. När vi tagit oss i land så solade vi, fikade lite, spelade kort och tjötade. L och hennes lillebror badade också. När vi kom hem så gjorde vi milkshake och slappade samt bytte julklappar haha, lite sent. Jag fick iaf. två fina ljusstakar och Linn fick en t-shirt. Lite senare grillade vi korv och sen gjorde vi marängsvisch, mums. Sen var det dags för mig att packa ihop mina grejjer och sen kom pappa och hämtade mig.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså, har du varit där?

Anonym sa...

ah okej, jo min värdmamma sa att hon och jag skulle åka dit en helg och shoppa och bara mysa :D