söndag, augusti 24, 2008

Middag och fest :)

Hallu! Hoppas ni hade en bra lördag :) Min lördag bestod av att först snabbstäda lite samt baka morotskaka och duscha. Sedan kom farfar och kusinerna och det blev lite tjöt och sen middag :) Efter det blev det mer tjöt, och jag och kusin Lisa målade våra naglar vita och det såg ut som tipex typ haha. Sen tog vi en promenad till kåsjön. På vägen matade mina kusiner hästarna med färskt gräs hehe, fast det var lite svårt i början att locka till dem hehe. Kåsjön var iaf. vackert i kvällssolen. När vi kom tbx hem målade jag mina naglar svarta medans Lisa satsade på rosa. Sedan blev det morotskaka och kaffe :) Efter det målade jag och Lisa varandras tå naglar röda, det blev snyggt. Sedan kom J och det var dags för mig att byta om och göra mig redo för fest.
När vi kom till festen så var vi dem första gästerna förutom gigs pojkvän. Så vi umgicks med dem och sen kom några kompisar till G. Efter ett tag var det dags att äta tacos och efter det så var det så umgicks vi bara och lyssnade på musik och så :) Det var trevligt iaf. och på slutet blev det lite champagne men den hade G glömt kyla haha. Sedan följde jag och J de andra till bussen och på vägen dit så gick vi och typ dansade och sjöng hela tiden haha. Sen tog jag och J en liten promenix innan vi satte oss ner på några bänkar och snackade (om killar såklart haha).
Sen drog jag hem och nanade :)

Idag är det sommarlovets sista dag, shit vad fort det gått på ett sätt, och gud vad konstigt det känns! Jag unnade mig en riktigt god frukost med baugette och morotskaka :) Har även kollat lite på avslutningscermonin i OS.

Vi hörs senare! Kram!

Inga kommentarer: