fredag, augusti 22, 2008

Rent&Fint

Hallu! Nu börjar det verkligen likna nått på mitt rum, trodde aldrig det kunde bli så städat haha.
Jag vet inte hur mycket grejjer jag slängt eller lagt i lådor för att bäras upp på vinden.
Men det är så skönt, jag har verkligen hopp att jag kan klara av att ha ett städat rum nu!
Det finns en del kvar att göra men det är inte direkt grejjer som "syns". Imånn tänkte jag dammtorka en massa samt dammsuga ordentligt. Och göra det lite fint med ljus och fotoramar och lite sånt. Måste även duscha och baka en morotskaka eftersom kusinerna kommer hit :)
Och på kvällen blir det alltså parteeey :D Tänkte faktiskt att jag skulle gå och slå in paketet och skriva kortet strax :)

Kram på er!

3 kommentarer:

niffin sa...

Det är verkligen en underbar känsla - när man rensat undan & städat ordentligt!

Anonym sa...

Haha, men det är aldrig roligt att städa sitt rum. Tyvärr så måste jag också göra det, haha.

Anonym sa...

niffs; ja visst e de !
angelica; så sant!