måndag, augusti 11, 2008

I don't know what you do but you do it well, I'm under your spell

Hallå! Egentligen borde jag ligga och sova just nu men men hehe. Ska nämligen upp vid 8 imånn för att åka till Gotland! Vi ska bila till oskarshamn där vi tar båten som går vid tre. Sen har vi ca tre timmar på båten vilket kan bli skönt, eller jobbigt. Beror på om jag mår illa eller inte. Om jag inte mår illa kan det säkert bli skönt att läsa eller se på film! Vi har fasta sittplatser vilket jag tycker är skönt, på danmarksbåtarna gäller det ju att hitta en bra plats och sen vakta den typ haha :) Vi åker iaf. hem på fredag eftermiddag så vi kommer nog hem rätt sent! Dagarna på Gotland kommer nog spenderas med besök i visby, på fårö och kanske med lite sol&bad.
Det mesta är packat men har lite små grejjer att fixa med :)

Idag har jag iaf. hämtat upp min bror och hans tjej på flygplatsen för dem har varit i Frankrike i en vecka :) Sen käkade vi på Burger King och sen körde vi hem dem :) Efter det släppte pappa av mig vid allum där jag mötte upp J, O och G samt hejjade på F. Efter att ha suttit och tjötat en stund drog vi på blomjakt haha! På vägen så upptäckte vi att några hällt i nått i typ en fontän så det var massa skum överallt haha! Sen drog vi till donken och jag tog en glass :) Efter det gick vi tbx till allum och jag tog bussen hem och duschade och började packa lite samt bakade kladdkakemuffins. Sen gick jag ner och mötte J och sen väntade vi på att O och K skulle komma med bussen. Sen drog vi hem till mig och slappade lite och åt kladdmuffins, mums! K fyllde år så jag satte ett litet ljus i en av muffinsarna hehe :) Lite senare gick vi ändå ner till allum där vi hängde lite och sen tog jag och J bussen hem medans killarna åkte hem till sig. Efter det har jag bara packat och sånt.

Nu får ni ha det bäst! Kram!

Inga kommentarer: