söndag, augusti 24, 2008

Schemat

Gick inte att få till en bra bild i vettig storlek, tror det beror på att denna skärmen är så stor.
Men efter som ws (frivilliga lektioner typ) är med på schemat kan det vara svårt att få en bra bild av det ändå. Så jag får väl skriva ner det åt er helt enkelt, om nån är intresserad ;)

Måndag
8.15-9.00 = Svenska B
9.00-10.30 = Samhällskunskap B
13.30-15.00 = Naturkunskap B

Tisdag
8.45-9.30 = Engelska B
10.30-11.30 = Franska Steg 2
14.35-15.05 = Basgrupp

Onsdag
13.30-14.30 = Samhällskunskap B
14.45-15.30 = Historia B

Torsdag
11.15-12.15 = Engelska B
13.30-14.30 = Naturkunskap B
15.00-15.45 = Svenska B

Fredag
8.30-9.30 = Matte B
13.30 - 14.30 = Historia B
15.00 - 15.45 = Franska Steg 2

Som ni ser har jag hyfsat med håltimmar så det finns nog goda chanser att få mycket gjort i skolan :) Det ligger mycket ws på håltimmarna så det kan nog bli ganska fullt upp på dem!
Sen har jag ju hyfsat med sovmorgon, me like! Tre lektioner per dag nästan alla dagar, ganska lagom tycker jag. Sen är det sena dagar, ser ganska roligt ut på schemat för det blir senare och senare varje dag som går mot fredag haha. Men tror det blir rätt bra så länge man inte behöver ta med sig så mycket hem. För då kommer man hem och kan nästan dra direkt till träning istället för att riskera att somna framför tvn hehe. Sen på fredagar kan jag åka direkt till mamma utan att komma dit jättetidigt så det blir nog bra. Sen så blir det väldigt dumt med mina bussar ibland när jag slutar tidigare men nu kommer snabbussen alltid ha börjat gå, så det är skönt. Förra året kunde det vara så att om jag t.ex. slutade 14.00 så kom jag hem strax efter 15.oo typ, samma tid som jag skulle komma hem om jag slutade typ 14.30. Om jag fick ändra nått på schemat så skulle jag vilja ha sovmorgon på måndagar. Lite konstigt att svenskan slutar när samhällskunskapen börjar, haha. Nån som inte riktigt tänkt där?

Imånn börjar jag dock nio för svenskaläraren ska vara med sin etta. Och sen har vi ingen matte på fredag för den läraren ska vara med på ettornas aktivitetsdag i delsjön.

Nu ska jag avsluta sommarlovet med lite marängsvisch och tv :)

Kram kram

2 kommentarer:

niffin sa...

Ser riktigt bra ut, schemat.
Men vad gör man på "basgrupp"? :|

Anonym sa...

jo de e ok :)

de e typ klasstid med mentorn/handledaren/klassföreståndaren - lr vad man nu vill kalla henne. man får info om allt möjligt som rör skolan osv. man kan ta upp diverse frågor. man får papper som skolan vill att vi ska ha osv osv.