tisdag, augusti 19, 2008

Städa, städa, städa

Hallu! Idag har städat och tvättat :) Samt kollat in nya avsnittet av The Hills, ge mig mer nu!
Måste bli klar med mitt rum innan skolan börjar annars får nog min pappa flipp hehe :)
Men det är inte så mycket kvar nu som tur är! Har iaf. valt lampa&spegel grejj till badrummet nu så det är skönt, snart kanske mitt "drömbadrum" är klart hehe. Fast det är väl inte direkt mitt drömbadrum utan mer göra det bästa av det man har hehe. Men det blir nog bra.
Y ringde iaf. förut så nu kommer hon hit och sover över imånn :) Vi ska laga vegetariska lasange och så blir det kanske ett besök på glassbaren. Sen kanske vi ser nån film :) Y kanske åker med till köpenhamn också, hoppas!

Ska försöka sova snart så jag orkar upp hyfsat imånn! Har lite grejjer jag måste fixa innan jag åker in och möter Y!

Men först måste jag stoppa nått i magen.

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Wayyy! Grattis till städningen! XD Kul om hon hänger med till Köpenhamn, Gisela kanske också hakar på! Hon skulle meddelan innan vi bokade i alla fall! //Johanna