måndag, augusti 18, 2008

Gbg kalas :)

Hallå där! Nu är jag hemma från Gotland och ska självklart berätta mer om den resan i ett annat inlägg :) Kom hem natten till lördag så på lördagen vart det bara att sova ut och slappa typ.
Igår så slappade jag ett tag och började planera nästa resa! :D Sen drog jag och J in till gbg-kalaset och letade upp ett mysigt creperie där jag åt en super god crepe med varma äpplen, choklad och vaniljglass! :D Sen drog vi till ett öltält och lyssnade på ett urkasst band hehe.
Sen kom K och O :) Så hängde vi lite till där och sen drog vi till ett annat fik och kollade lite på paraden på vägen :) På det fiket beställde jag baugette och morotskaka och choklad&apelsinkaka, haha. Men choklad&apelsinkakan var inte god hehe. Tur att jag tog morotskaka också då! Sen kom det lite vänner till K&O så hängde vi lite med dem också :)
Sen drog vi hem till O och där låg jag och lyssnade på dem andra som spelade gitarr och sen hade vi skitskojj när K drev med min&jojjos barndomskompis på msn haha. Sen åkte jag och jojjo hem och kom hem vid halv 1 och då var jag TRÖTT, hehe.

Idag blir det allum lite senare för jag tror panduro har rea :) Sen behöver jojjo köpa present till gigs som kanske ska ha sin 18års fest på lördag! Blir kul :) Hon ska ha black&white tema så man får la rota efter nått vitt i garderoben då jag har en känsla av att de flesta kommer ha svart hehe.

Och just det, håller som sagt på och planerar en resa just nu! Köpenhamn på höstlovet. Blir nog en tjejresa, kommer nog bli toppen! Billigt med tåg dit :) Och sen blir det tre nätter på vandrarhems liknande ställe förmodligen :) Berättar mer när det är spikat!

Kram!

Inga kommentarer: