tisdag, augusti 26, 2008

Step by step

Hallu! Nu är jag i skolan, dag två. Skulle vara intressant och se om jag kunde lyckas skriva ett inlägg varje dag från skolan, fast det kommer nog inte hända haha. Men försöka kan man ju alltid.

Igår konstaterade jag att maten var sådär, okej lite svårt att döma efter en dag. Jag tog fisk och den var ätbar men smaklös. Salladsbuffen var väl inget att hurra för heller. Och matsalen är på tok för liten, men nu ska dem börja ge oss mat tider istället. Suck.

Sen hade vi naturkunskap också och jag var så trööött. Så jag hängde inte alls med, tur att vi fick en bok. Sen var det jäkligt skumt att sitta inne i den salen där allt är precis som förra året, och sen komma ut och så är allt annorlunda typ. Jag gillar inte förändringar.

Men nu ska jag sluta gnälla, vi har haft engelska idag och den läraren verkar trevlig. Men vi kanske bara ska ha henne i ett halvår så det känns lite rörigt. Nu är det hål och sen ska jag ha franska. Tillsammans med dem som läser steg 1 så det blir lite spännande hur våran lärare löser det. Efter det är det lunch, sen har jag ett långt hål innan det är dags för basgrupp och sen slutar jag. När jag kommer hem så ska jag och pappa åka och kolla på bilfärger :)

Hade glömt hur trött man blev av att gå i skolan, igår var jag helt slut och hade världens huvudvärk. Så det blev att slumra till när jag kom hem. Skönt att jag har sovmorgon imånn, till halv 2 haha. Får väl åka in halv 1 så kan nana till typ 11, halv 12 om jag vill hehe. För i övrigt är jag fortfarande blöt för det regnade imorse. Nej, sluta gnälla var det haha.

Kram Kram

Inga kommentarer: