söndag, augusti 24, 2008

School's not out for summer anymore

Mitt näst sista sommarlov har nu kommit till ett slut. Det är väl dags att summera sommaren och ta nya tag, även om man kan hoppas på sommarväder i september.

Jag kommer minnas denna sommaren som sommaren jag reste mycket (Malta, Sardinien, Gotland). Även sommaren då jag umgicks mycket med mina högstadievänner. Det har varit badande, solande, picknickande, grillande, allumbesök, fikor och mycket annat =)
Kommer också minnas den som sommaren då jag fick lite väl starka känslor för en person av det motsatta könet, samt som sommaren då jag äntligen fick lite ordning&reda på mitt rum.
Men också som sommaren då det var så mycket grejjer jag inte hann, rensa garderoben, fixa badrummet, läsa massvis av böcker (även om jag läst en del) för att nämna några saker.
Också som sommaren då jag sträckkollade Paradise Hotel s.2 (usa).

Nu är det dags för höst. Målet för mig denna hösten är att få så mycket som möjligt gjort i skolan så jag slipper sitta hemma med det på helger och kvällar, och slipper stressa allt för mycket. Samt att ta vara på årstidens charm, och mysa med tända ljus och massa te! Det ska också bli sparandets höst då pengar ska sparas till både nästa usa resa och till köpenhamn på höstlovet!
Hösten kommer fyllas med skola, träning och kör, och förhoppningsvis kvällspromenader och höstmys! Ett annat mål för hösten är att bli helt klar med rummet och verkligen hålla ordningen! Samt att rensa garderoben och fixa badrummet, och lite till.

Nästa inlägg kommer behandla terminens schema och morgondagen!

Inga kommentarer: