torsdag, mars 29, 2007

Utmanad

Blev utmanad av Petra att visa upp mina 5 favorit saker i hemmet, så här kommer dem utan inbördes ordning!

Min dator är en självklart en stark favorit!
Tv:n i vardagsrummet!
Min soffa, där jag läser, pluggar, ser på tv och sover.
Min cd - hylla, snygg och med ett trevligt innehåll!
Mina garderober, trevlia både på in och utsidan ;)

Nu är det dags för mig att plugga lite till och sen äta tårtrester och se på Grey's, för nu är det så spännande att jag pallar inte att vänta tills helgen då jag säkert ändå har annat för mig. Hoppas hon väljer Derek annars blir jag tokig, jag vågar nästan inte kolla för tänk om hon inte gör det!
Natti!

2 kommentarer:

niffin sa...

Din sov-, plugg-, läs- & sovhörna ser enormt mysig ut! :P
(Du är utmanad:http://enmenettlejon.blogspot.com/2007/03/favoritsaker.html#comments : Visa din bokhylla! ;)

Anonym sa...

Hehe a de e den ;)
ja vet har bara inte hunnit =)