fredag, mars 09, 2007

6 underliga saker om mig

Blev utmanad av Aradil att skriva 6 underliga saker om mig själv och sen utmana 6 till.

  1. Jag älskar kylskåpskall lasange
  2. Jag äter bara mjuktbröd på helger
  3. Jag fick VG som skutbetyg i bild på högstaidet fast jag är urusel på at måla/rita
  4. Jag avskyr att städa och mår inte dåligt av oreda, en gång hade jag så mycket grejjer på golvet i mitt rum att jag trampade sänder en fotoram
  5. Jag trodde fram tills i onsdags att en jordbrukare var någon som odlade, visste inte att de kunde vara en som hade djur också, *host citykid host*
  6. Jag hade i princip alla rätt på provet i sexualkunskap, höhö
Nu utmanar jag:Catiebell, Mirela, Petra, Annica,Grodan, Anna.

4 kommentarer:

Aradil sa...

Snabbt jobbat!
Kul att läsa din lista :D

Anonym sa...

nej men titta, jag är utmanad :)

jag har också VG i bild nu, men samma som dig så är jag usel på att måla. haha!

niffin sa...

Va' kul att läsa!! :P ("Citykid" ;)

Anonym sa...

aradil: ja ja va lite snabb där ;)
mirela: haha aa titta! vi måste ha snälla bildlärare ;)
niffs: hihi =)