söndag, mars 11, 2007

Lista

8 nuvarande -
Humör: Likgiltig
Smak: Ingen
Kläder: Jeans, lila topp, underkläder, grå champion tröja
Skrivbordsbild: Blå med vita snöflingor
Nagelfärg: Naturell
Tid: 01:40
Omgivning: Kontoret...2 skrivbord, 2 datorer, 2 anslagstavlor, 2 garderober, 2 hyllor, ett akavrium, några krukväxter
Störigheter: Inga
Tankar: Jag vill bli trött.....(så att jag kan somna)

7 första -
Bästa vän: Elin
Screen name: Sparkling
Djur: Fisk
Piercing: Öronen
Musik: Hur ska ja minnas de?
Bil: Har ingen
Kyss: Ca 6 år sedan

6 senaste -
Cigarett: I 4an, den enda!
Mat: Baugette
Dryck: Vatten
Biltur: Åkte och lämnade farfar
Kyss: 2 månader sen ungefär
Cd -spelad: "Riktig cd" - The Corrs Unplugged
TV-program sett: Melodifestivalen

Har du nånsin -
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nepp
Brutit mot lagen: Det har jag säkert
Nakenbadat: Inte vad jag kan minnas men det har kanske hänt
Varit på tv: Nej, inte vad jag vet
Kysst någon du inte kände: Ja-a

4 saker -
Du gjorde i igårkväll: Åt middag, åt glass, satt vid datan, pluggade (Fredag kväll)
Du kan höra just nu: Datan låter lite och sen knapprar tangenterna så klart
Du inte kan leva utan: Hälsan =)
Du gör när du är uttråkad: Dagdrömmer

3 personer Du vill se ut som -
Vanessa Marcil
J.lo
Lauren Conrad

2 val -
Svart eller vitt: Kan inte välja!
Varmt eller kallt: Varmt

1 önskan -
Att resan till och i USA går bra, och den hem också såklart!

2 kommentarer:

niffin sa...

Du e utmanad i min blogg! ;)

Sparkling sa...

hihi spänannde =)