måndag, mars 19, 2007

Smider planer

Har kollat runt på nätet för att se var Sverige respektive USA är i olika serier, resultatet av min lilla undersökning blev -
I LOST är vi bara typ 3 avsnitt efter, eventuellt ser jag lite av LOST i USA men jag tänker inte se i kapp i förväg, utan tar igen när jag kommer hem istället.
I Grey's är dem så långt före att jag varken hinner eller vill se ikapp, kmr dock ladda ner en packe med säsong 3 avsnitt och se de ja kmr missa när ja e i USA, antingen innan ja åker lr när ja kmr hem lr så delar jag upp de för att dra ut på de goda, kmr iaf. försöka hålla mej borta från Grey's i USA.
Brothers&Sisters har ja redan laddat ner i USA takt typ så de ser ja bara ikapp när jag kmr hem.
Jag utgår från att What about Brian och Ugly betty inte kmr tbx när jag är i USA, om dem gör de får ja ladda ner när ja kmr hem, ska försöka undvika dem i USA iaf.
Desperate Housewifes orkar ja bry mig om, det är inte så bra längre.
Och Gilmore Girls ska jag ladda ner så jag kan se ikapp Sverige bär ja kmr hem eller innan jag åker.
Justice (hade premiär idag verkar bra) får ja ladda ner å se ikapp när ja kmr hem åxå, lr vi får se de verkar vara en serie som man kan missa en del av för varje avsnitt har ett fall, typ som CSI.
OC får ja ladda ner de ja missar av å se när ja kmr hem, då krm de nog ändå va slut även i Sverige.
Anna Pihl får ja väl ladda ner å se ikapp när ja kmr hem.
Ja det var väl typ de serier ja följer *puh*, förutom typ halvtimmes serier å sånt som man ser lite då och då.
Kan ha glömt någon men tror inte de, ja följer ju typ bara Kanal5 serier så jag har nog gått igenom varje veckodag hihi.
Morrongänget blir det varje med, och andra svenska program.
Får se vad ja väljer att spela in, hihi.
Har ju bara 4 timmar att spela in på så vi får se.
Natti Natti!

2 kommentarer:

niffin sa...

"Puh" var ordet. ;)

Anonym sa...

haha aa =) /miss s