onsdag, mars 21, 2007

Jag älska du

Hallå där! Nu är jag hos min mamma, antagligen för sista gången i denna lägenheten, lite sorgligt men men, är ju ändå inte här så mycket. Kommer dock sakna min turkosa vägg, den inglasade balkongen och den härliga utsikten över Göteborg.
Fick ett mail från gulliga S idag där hon försökte skriva lite på svenska hehe, "jag älska du och missa du" skrev hon, hihi så sött!
Idag har jag pluggat, packat, duschat, åkt hit och ätit middag, kollat på bilder från USA och lite sånt. Imånn blir det plugg och att gå igenom lite böcker som jag har här.
Och sen bär det av till stan för att eventuellt kolla in lite kläder (Såg lite snyggt på reklambladet från Kappahl) och sedan fika med C.
Ska dock inte shoppa så mycket eftersom jag ska te USA och det är mkt billigare där och bättre utbud också.
Ska iaf. bli trevligt å fika med C så jag får träffa henne innan jag åker iaf.
Och nu är det ju inte så långt kvar till Justin konserten heller, 3 månader drygt - men det går nog fort!
Idag bokade pappa biljetter till en teater föreställning i höst, oktober ska vi gå närmare bestämt.
Det är en ur Galenskaparna som gör den själv, en av dem bästa så det kan nog bli riktigt skojj!
Vi fick boka innan alla andra för vi har varit där förut hehe, så vi fick nog ganska bra platser hoppas jag :)
Ne nu ska jag väl försöka sova.
KRAM!!!!!

2 kommentarer:

niffin sa...

Det är alltid lite vemodigt att flytta. :\ (Utsikten över Gbg kan jag sakna fast jag inte ens bor där, men man kan ju tänka sig.. ;)
Du är utmanad.

Anonym sa...

aa de e de :/
haha ja den e häääärlig!