onsdag, mars 14, 2007

Grey's extas

Ikväll börjar Grey's igen!! Fast det krockar med LOST så jag måste spela in det, så jag måste hitta ett tomt band och det kan bli en utmaning hihi.
Jag kan sätta en peng på att avsnittet inte kommer ta vid där det förra slutade, tror alltså inte att man får se meredith "välja" mellan McDreamy och McVet. Utan avsnittet börjar nog på nått annat sätt, hoppas bara hon "valde" McDreamy, men kan tänka mig att hon bara flydde.
Men eftersom Addison ska få en egen spinoff serie så tror jag att de tar slut mellan henne och McDreamy, annars verkar det lite konstigt att hon får en egen seire. Aja, nu babblar jag bara hihi.
Har iaf. varit och övningskört på åby idag, det gick bra, vi kollade även in några andra potensiella ställen att köra på nästa gång då det är dags att ge sig ut lite mer i trafiken.
Jaja, nu ska jag gå och ringa kusin vitamin, ha det så bra!
Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var bra avsnitt av Greys...
Har inte följt den direkt men börjat kolla lite smått på repriserna o nu de nya avsnitten, är uppdaterad på allt som hänt o jag gillar den, hoppas du fick tag på ett band o spela in på.

Anonym sa...

bra att höra för ja har ej sett de än! hihi, kul att du börjat följa för det e en grym serie!
japp, fick ta en gammal bondfilm att spela över hihi
/sparkling