onsdag, mars 07, 2007

Flygoro

Hej! Förra veckan skulle vi bokat flygbiljetter men då blev jag sjuk, då tänkte jag att de kanske var ett tecken på att jag inte borde åka.
Sen idag så slog jag på ett program där dem visade typ stora valar, då tyckte jag det var läskigt och tänkte typ tänk om planet störtar i vattnet och man överlever..... i alla fall så bytte jag kanal och då var det en dramaserie där ett plan precis störtat och en av karaktärerna dött!
Efter det har jag blitt hel skraj! Är det någon gud eller nått som försöker ge mig ett tecken? Finns gud?
Man kan ju inte skita i att göra en massa grejjer som man vill bara för att man e rädd, dessutom är jag ganska säker på att när man väl sitter i planet so oroar man sig inte, så har jag upplevt det förut, när man väl sitter på planet tänker man mer på åksjuka, flygplansmat, filmen som visas osv.
Jaja....

2 kommentarer:

Aradil sa...

Hej Sparks!
Hoppas att oron har lagt sig...

Du har en utmaning att hämta hos mig :)

Sparkling sa...

försöker att inte tänka på de bara =)
gjort;)