måndag, mars 12, 2007

Min helg

Fredag -
Pluggade, tog en dusch, packade lite och åkte till mamma, när jag kom dit åt vi middag med hennes kille på våran inglasade balkong, det var trevligt.
Sen var jag tvungen att plugga *suck*, blev en paus för glass med smälta hallon och riven mörkchoklad i alla fall, mums.
Bestämde att om jag inte var klar halv 3 så skulle jag sluta, vid halv 3 hade jag bara lite småsaker kvar så jag gjorde klart det och kom väl i säng tills 3 men då kunde jag ändå inte somna, irriterande.

Lördag -
Gick upp vid halv 11 och pappa kom och hämtade mig och så åkte vi till stan för att prata med en resebyrå. Sen åkte vi hem och bokade resan på nätet, jag åker den 2 april och kommer hem 14 maj.
Pappas flygbiljett kostade mindre än min men vi ska ändå betala 50% var hehe, men vi har inte bokat Seattle biljetterna än men än så länge är vi uppe i 6800kr nästan om jag minns rätt, inte så farligt ändå.
Efter att vi bokat biljetterna så åkte vi och hämtade farfar.
Sen åt vi middag.
Lite senare kollade vi på tv och fikade. På postkodmiljonären kunde jag svaret på en massa frågor hehe, och nu låter detta som en såndär dagbok som man skrev när man var liten hehe.
I alla fall så kollade vi såklart på melodifestivalen, hejjade väl mest på Sanna men The Ark kan nog funka internationellt.
Sen körde vi hem farfar.

Söndag -
Gick upp strax innan 12 om jag minns rätt, efter frukost så åkte vi till brodalen och övningskörde, det gick väl ganska bra, vi ska köra på onsdag igen.
Sen skjutsade pappa mig till stan där jag träffade mamma, mammas kille + hans 3 söner. Vi bowlade, skulle egentligen haft 2 banor i 1½ timme men de hade gjort fel när vi bokade så vi fick bara 1 bana och det var fullt men vi fick 2 timmar istället så det gick bra, hann spela 1½ serie ungefär. Jag gjorde den första striken, och kom 2a i första serien men på slutet vart jag så trött i armen så totalt blev jag bara 4a typ.
Efter bowlingen så åkte vi till min favorit restaurang, Bamboo.
Åt mongolisk bufé såklart. Min bror å hans halvbror joinade oss också och dom åt bara efterrätt för dom var bakis haha.
På kvällen somnade jag framför tvn, så pappa vart väl lite förvånad när han hitta mig i soffan imorse, haha.

Idag har jag varit trött och seg och allmänt rastlös.....jaja, det blir nog bättre imånn.
Kan inte vänta tills onsdag, då grey's börjar igen åh den serien e bara bäst,bäst,bäst. Sen e de dubbel avsnitt åxå, får spela in eftersom de krockar med LOST, måste komma ihåg att leta efter ett band bara.

Ne nu får det räcka.

Kram

Inga kommentarer: