lördag, mars 24, 2007

Bakåt,framåt och utmaning

De senaste dagarna har kretsat mycket kring plugg så klart. Men igår blev det även ett besök i stan för en fika med C. Det var trevligt, vi kollade även på bilder som hon framkallade från sin engångskamera - galna party bilder mestadels! HAHA. Vi tog även kort på varandra på expert för att ta slut på den ena kameran, hon blundade på det jag tog på henne haha gulligt.
Nu har jag ont i nacken och är glad för att skolarbete är klart!
Jag har även hunnit med lite god mysmat denna kväll, baugette of course, rostbiff och potatissallad och 2 avsnitt av Fraiser och lite Let's dance.
Helgen blir busy, busy - plugg, massa grejjer att fixa inför USA och sen födelsedags kalas på söndag efter många om och men. Puh!
Men födelsedagskalaset blir skojj, på menyn står helbakad oxfilé, hemmagjord rödvinssås, hasselbakspotatis, kokta morötter, sallad och marsipan tårta från konditorit med mitt namn på :)
Ser fram emot att få min efterlängtade väska och sen minns jag att jag önskat mig yoga matta, robbie boken, pennor, fotfil, make up rådgivning på Kicks......sen har jag kanske glömt något.
De som kommer är iaf. min kusin, min faster och hennes man, min farfar och min bror, och pappa och jag då såklart!

Ne nu ska jag göra utmaningen och sedan varva ner, antagligen till Grey's från i onsdags.

Niffs utmanade mig -
Skriv 3 positiva saker, samt 3 saker du känner dig stolt över som hänt idag.

Positiva saker idag:
  • Skolarbetet blev klart.
  • Det är fredag.
  • Jag har ätit choklad.

Känner mig stolt över:
  • Jag använde ganska mycket källot i skolarbetet.
  • Jag vann över Word.
  • Jag gjorde iordning fredagsmyset.

Kram och trevlig helg på er!

5 kommentarer:

niffin sa...

En sån härlig helg! :P
("Vinna över Word" - sannerligen nåt att vara stolt över. ;)

Anonym sa...

Åh, så du ska åka tillbaks till USA igen..*grön av avundsjuka* lol
Du har en utmaning som väntar i min blogg
http://blogg.passagen.se/javajunkies

Anonym sa...

hehe ja så härligt när man gör de hehe

hihi aa :) aa har sett den funderar för fullt hihi

/sparkling

Anonym sa...

haha, om jag inte sett boken, och visat den då skulle du alldrig vetaom den, det tycker jag var lite smått kul, skulle vara kul att se den :P

Sparkling sa...

haha nej de e inte den boken! de e en annan haha, de finns flera robbie böcker :)