fredag, mars 16, 2007

Charleston Baby!

Hallå! Har just läst ett e-mail från min värdmamma där hon berättade att hon, jag och min värdsyster Ashley ska åka till Charleston, SC redan på ondagen min första vecka där, jättekul! Deras dotter Anna bor där och hon e jättesnäll så det blir nog toppen! Vi kommer stanna där tills måndagen veckan efter. Charleston ska vara jättefint, och på vägen lär jag få se en hel del eftersom vi bilar dit, vi kanske även kommer besöka Atlanta och något annat ställe, hur kul som helst!
Haha, I'm so excited.

I övrigt har dagen tillbringats med att plugga, äta tacos och kolla på Fraiser. Ska göra klart det sista plugget nu och sen får vi se om det eventuellt blir lite Grey's Anatomy men det blir nog svårt att bara se ett avsnitt i såna fall så vi får se. Nu är ju melodifestivalen slut så då blir det ett biobesök istället, hehe. Film har vi dock inte valt än.

Kram och trevlig helg!

2 kommentarer:

niffin sa...

Woa, Charleston - låter underbart ju!!! :P

Anonym sa...

aa blir nog kul =)