söndag, mars 18, 2007

After eight

Hallå!
Har precis spenderat lite tid framför tv:n. Sett ny serien Brothers&Sisters, den verkar bra men lite mkt karaktärer fatta inte riktigt vem alla va. Jag gillar reklamen för den när dem säger "Det finns ett ord för de du älskar mest, känner bäst men förstår dig på allra minst - familj", för ja tkr de stämmer så bra! Det finns ju typ inga som man kan älska mer, hata mer, irritera sig på mer osv.! än sin familj, nästan iaf.
Och det är jätte ofta man inte förstår sig på sin familj, eller iaf. jag!
Men jag e jättebra på att förlåta min familj något som ja inte e så bra på annars! Och sen känner man dem ju så himla bra, vet hur dem tänker&funkar, dem är så förutsägbara! Och ja menar ja vet precis hur mina bröder skrattar, hur mina föräldrar ska reagera på det mesta osv.

Jaja nog om det, tänkte berätta en grej för er angående övningskörandet, nu har jag vant mig vid farten såpass att jag måste börja tänka på hastighetsbegränsningarna för att inte köra för fort, hehe.

Sen var det nått mer ja skulle skriva åxå hum vad kan det ha varit...jaja, kmr väl på de förr eller senare, kanske.
Kan iaf. berätta att ja håller på å byter ut bilderna på min garderob, har en massa bilder från tv-serier nu men dem e så gamla, så nu ska ja sätta upp egna bilder istället och om det blir nån plats över så ska jag sätta upp ny bilder på tv-serier ja kollar på nu eller nått.

KRAM!!

Inga kommentarer: