måndag, mars 05, 2007

Jag är kriminell

Jag snodde en lista från Petra för att bota bloggtorkan.

3 saker lista

3 saker som gör dig glad:
1. Regn
2. Trevliga fester
3. När man får någonting att se fram emot

3 saker som gör dig arg:
1. Orättvisor
2. När det känns som allt dåligt händer just mig
3. När folk beter sig dåligt

3 saker som får dig att skratta tills du får ont i magen:
1. Roliga farser
2. Roliga saker som folk säger i rätt sammanhang
3. Roliga klipp

3 mumsiga saker:
1. Choklad
2. Glass
3. Vitt bröd

3 saker du drömmer om att göra:
1. Resa jorden runt
2. Ta körkort och köpa bil
3. Träffa "den rätta" och gifta mig

3 favoritsånger:
1. The Corrs - No frontiers
2. Robbie Williams - The road to Mandalay
3. Pet Shop Boys - It's a sin

3 saker du gärna spenderar pengar på:
1. Upplevelser så som resor, massage...
2. Grymt snygga kläder
3. Presenter

3 saker du gärna gör på fritiden
1. Går på teater/bio
2. Äter god mat
3. Umgås med vänner och familj

3 platser du trivs på
1. Hemma
2. I trädgårdsföreningen
3. I Sälen

3 sätt du kopplar av på
1. Vilar och lyssnar på skön musik
2. Kollar på tv
3. Åker runt i bilen

3 favoritprogram (på tv)
1. Grey's Anatomy
2. Las Vegas
3. The OC

4 kommentarer:

niffin sa...

Får man se din bokhylla snart? (Kolla min blogg ;)

niffin sa...

"It's a sin" är härlig over-the-top-musik!

Maria sa...

ja kläder kan man spendera hur mycket pengar som helst på haha

Anonym sa...

hihi ja får fixa de nån dag =)
hihi ja den e grym!
har du hört de två andra?

haha ja precis =)

/sparks