torsdag, juli 29, 2010

Vad jag gjort sedan jag kom hem

Måndag; Körlektion, övningskört.
Tisdag; Övningskört.
Onsdag; Körektion.
Tosdag; Körlektion, sushi med pappa, liseberg med vännerna. Vi kollade lite på Carl Einar Häckner och spelade lite och hängde i spelhuset.
Fredag; Var på Pink konserten, mycket nöjd! :)
Lördag; Utekväll med förfest i stan, mycket roligt!
Söndag; Var seg och trött typ.
Måndg; Övingskörde.
Tisdag; Övingskörde.
Onsdag; Övningskörde, var hos Bea och mös och fikade i solen.
Torsdag; Övningskörde, var på morfars ursnsättning, slappade.

Utöver detta har jag även pluggat körkortsteori, ätit, sovit och kollat tv samt suttit här :) Spännande liv va? Haha nej men skönt att kunna koncentrera mej på körkortet. Imån bär det av till Krokstrand för lite festival och umgås med folk. Kommer hem på Lördag så det blir en liten tripp bara. På lördag blir det förhoppningsvis fest. Nu tänkte jag att ni skulle få lite bilder, både från P!NK konserten och från igår då jag var och gosade med min gudsyster Bea.

P!NK hoppade ut i denna bollen och publiksurfade, det tyckte jag var modigt =)

Bea fick en mjuk vovve av mig som hon verkade tycka om! :)
Haha så söt när hon åt bulle!
Bea och hennes mamma kikar i fotoalbum från min student och bal.
Oj, det går sådär med balansen.
Ooops!

Inga kommentarer: